Noter Yeminli Tercüme
Çeviri Çözümleri, noter yeminli tercüme taleplerinizde, hızlı, uygun fiyatlı, güvenilir ve kurumsal çözümler sunmaktadır….
Noter Yeminli Tercüme Nedir?
Yeminli tercüme işlemi gerçekleştirilen evrakların noterliklerce onaylanması işlemidir. Resmi kurumlarda gerçekleştirilen kimi işlemler için yeminli tercüme yeterlidir. Ancak, bazı kurumlar tarafından tercümesi yapılan belgelerin noter tarafından onaylanması talep edilmektedir.
Noter Yeminli Tercüme Gerektiren İşlemler Nelerdir?
Hemen hemen bir çok resmi kurumlara ibraz edilecek veya kullanılacak belgelerde istenilmektedir. Özellikle, en çok talep edilen işlemler, vize müracaatları, öğrenci işlemleri ve ticari işlemlerde kullanılmak üzere istenilmektedir.
Vatandaşlık işlemi de aynı işlemine ihtiyaç duyulan süreçler arasındadır. Bir kişinin Türkiye’de vatandaşlık alabilmesi için pasaport, kimlik, aile cüzdanı gibi belgelerini tercüme ettirmesi gerekmektedir.
İkamet ve oturma izni gibi süreçler için de ülkeden ülkeye değişmekle birlikte bazı evraklar, evlilik işlemleri, çalışma izinleri için gereken belgeler, bankacılık işlemleri ve şirket kuruluş işlemleri de yer almaktadır. İlgili işlemler için diplomalar, trankriptler, kimlik veya pasaportlar, vekaletname, imza beyanı, hesap dökümü vb. evrakları da tercüme edilmektedir.
Noter Yeminli Tercüme Fiyatları Nasıl Belirlenir?
Tercüme sürecinde, tercüme bürosuna ödediğiniz ücretin dışında herhangi bir bedel ödemezsiniz. İlave olarak, noter veznesine evrağınızın tasdiki için ödeme yapmanız gerekmektedir. Tercüme fiyatları karakter sayısı ve belge bazlı olarak belirlenmektedir. Noter tasdik fiyatları ise noter veznesi tarafından tahmini karakter sayısı ve sayfa sayısı üzerinden belirlenmekte ve ücretlendirme Noterler Birliği tarafından uygulanmaktadır.
Güvenilir, Hızlı ve Uygun Fiyatlı Noter Yeminli Tercüme Hizmeti…
Çeviri Çözümleri, kurulduğu günden bu yana kaliteli ve güvenilir tercüme hizmeti sağlamaktadır. EN15038 Hizmet Kalite Standartları çerçevesinde hizmet veren Çeviri Çözümleri, tüm işlemlerinizi profesyonel bir şekilde gerçekleştirmektedir.
Bu bağlamda projeleriniz belirli bir planlama ve organizasyon içerisinde tercümanlara atanmakta ve işlemleri başlatılmaktadır. Akabinde ise tercüme metni kontrolörler tarafından kontrol edilmekte, editörler tarafından düzenlemesi gerçekleştirmektedir. Böylelikle belgelerinizde hata payı sıfıra indirilmektedir.
Güvenilir, hızlı ve uygun fiyatlı tercüme hizmeti için dosyanızı iletebilir ve teklif isteyebilirsiniz…
Şehir içi ve yurt içi her noktaya ÜCRETSİZ KARGO hizmetimiz vardır…
Hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgiye ulaşmak için info@kurumsaltercume.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz. 0212 221 45 21 veya 0553 910 31 32 numaralı mobil / whatsapp / telegram hatlarımızdan kurumsal müşteri temsilcilerimize ulaşabilirsiniz.